Follow by Email

17.3.09

Ne Kirli Kediymişim Bende Haberim Yokmuş

Biraz yorgun biraz bezgin bir ruh halindeyken, günü harika şekilde kapatacak bir sürpriz olayla acayip mutlu oldum… Motosiklet kullanmaya başladığım ilk zamanlarda ilgi ve alakalarını üstümden hiçbir zaman eksik etmeyen, yeri geldiğinde koruyan kollayan, asla yolda bırakmayan, paylaşmayı adet edinmiş ağabeylerimiz ve motosiklete kullanmaya gönül vermiş dostlarımızla kurduğumuz (gerçi bu gurup uzun zaman önce kurulmuştu) grubun internet sitesinde bu haftanın kirli kedisi seçilmişim çocuklar gibi mutluluğumun nedeni bu işte. Akşam üzeri daha geçen gün bloğumda yayınladığım bir yazıyı biraz değiştirip eklemek için siteye tıkladığında haftanın kirli kedisi kısmında kendi fotoğrafımı görünce ilkin çok şaşırdım fakat bir anda da sevindirik oldu verdim. Bu aralar böyle gazlara acayip ihtiyaç duyduğum bir dönemdeyim. Bu güzel jeste sevinmemek çok sevindim zaten aksi imkânsız. Bir kez daha bu oluşumun bir parçası olmaktan gurur duydum bencilce bir neden olabilir ama şimdi onlarla olan dostluğumu burada yazmaya kalksam buna ne kalemim yeter ne de gücüm yeter. Başkaları bu basit sayılabilecek duruma ne kadar sevinir bilemem ama uçtum işte… bir kez de büyük tiyatrosunda sahneye ilk çıkışımda bu kadar sevinmiştim onu da hiç unutmam herhalde, zaten şu kısacık hayatıma sığdırdığım birkaç olay dışında ne yaptım sorusunun ızdırabı ağır geliyor fakat “Şu hayatta bir sürü dost kazandım.” diyerek mutlu oluyorum. Arkadaşım motosiklet kullanın ama bunu da adam gibi yapmak lazım. Hayatta hiç bir şeyi laf olsun demeden adam gibi yapmaktan yana biri olarak eğer bir gün motosiklet kullanır ve yalnız olmak istemezseniz ki bu duygu yalnız motosiklet kullananlar iyi bilir çok sıkıcı bulurlar, neyse ben yaşamadım bu duyguyu çok şükür size tavsiye edebileceğim adres www.dirtycats.net olur. Aman şöyle kültürlüler, aman böyle elitler gibi bir yakıştırma yapacak durumda değilim ama çok sıkı adamlar bir tek bunu biliyorum bu da yeter. Bu arada bende acayip dalkavukluk yalakalık yaparım siz şartları söyleyin yeter ki… Bu blogda motosiklete ait şeyler yazmaya çalışıyorum bu da sağlam bir tüyo olsun motosiklet kullanan kullanmayan ve ya kullanacak arkadaşlara, bana müsaade az şımarmam lazım.









2 yorum:

sufi dedi ki...

Ey yolcu;
Geçip gittiğin, konaklayıp göçtüğün, kucakladığın manzaraları,bize yaz biz okuruz heyecanla.Rüzgar dostun ve yoldaşın olsun.

mali_k dedi ki...

İlginiz ve güzel dileğiniz için çok teşekkürler..